DRUK?
Ontvang GRATIS e-book en ontstress-oefening
en tweewekelijks mindfulness-tips om echt vrijer te worden van stress.



Ik verstrek nooit
je gegevens aan derden.
Je kunt je altijd afmelden.

“Blij met deze cursus!”

Saya





Gratis Mindfulness-oefening

MENU

10-dagen-aandacht

Online tien dagen aandacht: kennismaken met Mindfulness.

De eerste stap om echt vrijer te raken te raken van stress.

Hieronder heb ik zo volledig mogelijk alle informatie over de tiendaagse online training bij elkaar gezet, dus het is een hele lap tekst geworden. Heb je sommige dingen al gelezen op eerdere pagina’s? Ga dan meteen door naar het deel dat voor jou nuttig is. Ik wens je leesplezier!


Gaat dit over jou?


Hoe zou het zijn om vrijer van stress te zijn en te kunnen genieten van dit moment? Om het voort@shy;durend hollen af te wisselen met momenten van rust? Om balans te vinden in de hectiek?

Ontdek Mindfulness, waarmee je dit gaat bereiken!

Mindfulness staat voor het vermogen om met open aandacht bij de ervaring van dit moment te zijn. Het vermogen om bewust aanwezig te zijn in het hier en nu. Je leert dat niet van de een op de andere dag; je ontwikkelt Mindfulness door regelmatig aandachtoefeningen te doen. Hiermee creëer je meer vrijheid van handelen. En kun je met meer energie en helderheid je werk doen en je leven beleven. Met als gevolg dat je werkelijk vrijer van stress bent. En meer kunt genieten.

Wellicht ben je al langer bezig om minder last te hebben van de stress, die door alle drukte ontstaat. Om minder last te hebben van alle eisen die je omgeving (of die jij zelf!) aan je stelt. Misschien probeer je al regelmatig om jezelf in het hier en nu te brengen, en om van dit moment te genieten. Om je drukke gedachten opzij te zetten. Maar je merkt dat het moeilijk is. Het lukt niet, je raakt het kwijt, je laat je toch weer leiden door de hectische waan van de dag, of de lijstjes in je hoofd. Je komt er toch weer te laat achter dat je jezelf voobijloopt. Je weet dat het anders kan, maar het is moeilijk om het echt anders te doen.


Misschien geldt voor jou op dit moment het volgende:


Als dat zo is, dan ben je hier op de juiste plek!


Met deze training zet je de eerste stap om het anders te doen.

Je neemt elke dag tijd voor jezelf. Je doet aandachtoefeningen, die je gaan helpen om werkelijk anders met stress om te gaan. Je gaat leren hoe je in de drukte en actie kan stoppen en jezelf weer kan opladen. Je gaat je dagelijks routine afwisselen met aandachtmomenten. Je experimenteert met het fris kijken naar situaties, het inbrengen van mildheid, en acceptatie als eerste stap in het omgaan met de dingen om je heen en in jezelf.


Hoe is de opzet van de training?


Laagdrempelig èn intensief

Ik heb deze training zo gemaakt, dat je tien dagen echt met Mindfulness bezig kunt zijn. Je gaat dage@shy;lijks oefenen en experimenteren. Dus het is meer dan een proeverij: het is een intensieve kennis@shy;making.

Als je de training gaat doen: maak er echt gebruik van, en ga de oefeningen ook werkelijk doen! Vooral deze oefeningen gaan je iets opleveren (anders kun je net zo goed een boek lezen). Dus maak ruimte in je agenda en in je hoofd en stel je er op in dat je de komende tien dagen laagdrempelig, maar ook intensief met Mindfulness bezig zult zijn. Reken op een tijdsinvestering van 20 minuten per dag. Je ontvangt twee tot vier mailtjes per dag.

Je kunt de informatie en de oefeningen die je krijgt ook later blijven gebruiken. Om geïnspireerd te raken. Om verder te experimenteren en te oefenen. Zoals een deelnemer schreef: "de tien dagen zijn voorbij, maar ik ga gerust nog een weekje door.."


Bonus: Een e-coachingsmoment.
 Het voordeel van een online training is dat je helemaal in je eigen tijd kunt werken, op de momenten die jou het beste uitkomen. Maar misschien loop je tijdens de tiendaagse tegen iets aan, waar je ondersteuning bij wilt. Daarom bied ik je de mogelijkheid om met mij persoonlijk te overleggen. Je kunt op elk moment tijdens deze tiendaagse een vraag mailen naar 10dagenaandacht@gmail.com. Je ontvangt dan, ook per mail, van mij persoonlijk uitgebreid tips en feedback op jouw precieze vraag.


Ontdek in deze training hoe Mindfulness je kan helpen om met meer helderheid, rust en energie je leven te leiden en je werk te doen. Door meer in dit moment te leren verkeren. Daar van te genieten. Door rust en stilte te ervaren in jezelf. Door mildheid te verkennen. Door te oefenen in helder waar@shy;nemen en opmerkzaamheid.

 

Kosten en aanmelden

Hieronder vind je een knop, waarmee je betaalt en aanmeldt. Als M-zine instromer betaal je € 47,50 exclusief BTW in plaats van € 97,50 excl. BTW. 
Na aanmelding ontvang je alle praktische informatie die je nodig hebt. Binnen enkele dagen ontvang je je eerste Mindfulnessmail in je mailbox en kun je aan de slag!

Bij aanmelding is het volgende belangrijk: bij je betaling wordt je gevraagd je mailadres op te geven. Ik wil je vragen om hier het mailadres op te geven, waar jij ook je training op wilt binnenkrijgen. Bedenk daarbij, of je via dit mailadres op verschillende tijden van de dag (ochtend, middag, avond) je mail kan lezen en zorg dat dit mogelijk is. als dat niet zo is, geef dan een tweede mailadres door (ik zal je er na je aanmelding naar vragen), zodat je de training op alletwee de adressen ontvangt.


Meld je nu aan en maak in je eigen tijd kennis met Mindfulness.

Klik op de "Bestellen" button hieronder om je aan te melden en direct te betalen:

Aanmelden is bijzonder makkelijk, maar mocht het toevallig toch gebeuren dat je er niet uitkomt: mail naar 10dagenaandacht@gmail.com en ik help je. Mocht je buiten Nederland wonen, dan is een IDEALbetaling niet altijd ideaal. Stuur in dat geval een mail naar 10dagenaandacht@gmail.com, dan ontvang je een factuur, zodat je het geld gewoon kunt overmaken.


Yvonne, het lijkt me nuttig, ik ga graag de training volgen.

 

 


Hartelijke groet, Yvonne van Iersel

PS: Heb je nog vragen? Schroom niet om mij te bellen (030-2885278) of te mailen naar 10dagenaandacht@gmail.com. Je vraag is welkom!

 

Testimonials

De mailtjes zitten erop en ik heb er van geleerd. Ook aan je antwoord had ik wat, nl. inzien dat het een kwestie is van langzaam een gewoonte veranderen, oefenen dus, gewoon niet opgeven.  Ik heb soms periodes in mijn werk die zo hectisch zijn dat ik direct terugval in sterk stressgedrag, waarin ik de dingen vanuit een soort angstemotie niet meer goed beoordeel..Dan heb ik hartkloppingen ’s nachts en angst overdag. Ik wil proberen dat te leren reguleren en de oefeningen helpen daarbij. Minstens ’s avonds de bodyscan is mijn voornemen, maar overdag, als ik stress voel, wil ik ook de ademhaling en de nu-oefening proberen vast te houden. Ik heb er dus echt wat aan. Ook overigens aan dat beeld van mijn innerlijke criticus die mij te streng veroordeelt. Ik ga proberen mezelf wat meer te bekijken door de ogen van de mensen die van me houden. Kortom: heel veel dank, volgens mij is het een uitstekende vorm voor mensen zoals ik. En dat roodborstje met het gedicht van Herman de Coninck is echt prachtig!
R.

Op dag zeven, het verhaal van de twee mannen in de regen(een verhaal over accepteren, Yvonne), kwam ik ook in een dergelijke situatie terecht. Ik  voelde eerst ergernis opkomen, een beginnende kwaadheid. En ineens ging het woord acceptatie en waar zit mijn ademhaling door me heen! Adem weer op de juiste plaats. Accepteren;  jij kunt hen niet veranderen, accepteer hen en accepteer voor jezelf dat je hun probleem niet kunt oplossen.
Trudy

De ene keer met veel aandacht en de andere keer wat minder, het resultaat verbluffend. Vooral het luisteren is mij opgevallen, ik hoor veel meer verschillende geluiden in de natuur en meer verschillende instrumenten in muziek, echt opvallend. Dit geeft een fijn gevoel.. Bewegen en ademen in een zwembad geeft ook andere sensaties, het voelen van het water langs je lijf, heerlijk. Het blijft wel steeds erbij blijven en jezelf de aandacht geven, de tijd ervoor nemen.
Irma

Ik zit in een moeilijke periode momenteel. Herstellende van de borstoperatie en steeds weer nieuwe en soms toch weer minder goede informatie vanuit het ziekenhuis. Dat maakt dat ik steeds moet om- en bijstellen. Daarin heeft de training me zeker geholpen, het laten zijn van wat er is aan gevoelens. Die variëren van teleurstelling, angst, verdriet, moeheid tot zorg om mijn naasten. Ik merk dat ik me meer op mezelf kan concentreren en kan accepteren wat er gebeurt. Dat geeft rust. Iedere keer als ik dreig te ver vooruit te denken en denk dat ik misschien uiteindelijk de kanker niet zal kunnen overwinnen, stop ik die gedachten en richt ik me op het nu en hooguit op de volgende stap in het traject. Rustig op een stoel of op de bank mijn ogen dicht doen en mijn adem volgen. Dat doe ik zelfs tijdens een MRI- of CT-scan en het geeft echt rust!”
Dorine

 

Yvonne van Iersel /yvonnetraintMINDFULNESS

Yvonne van IerselIk ben psycholoog en bijzonder enthousiaste Mindfulnesstrainer. Voor mezelf is Mindfulness de manier om mezelf te blijven ontwikkelen, en om vrijer van allerlei stress door het leven te gaan. Als bedrijfstrainer volgde ik jarenlang veel trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en persoonlijke effectiviteit. En alle ontwikkelingen kwamen voor mij samen op het moment dat ik 10 jaar geleden kennismaakte met aandachtoefeningen. Dit heeft mijn leven veranderd. Door regelmatig Mindfulnessoefeningen te doen, weet ik me steeds beter los te maken van gedachten of gevoelens die me klemzetten, of die me stress opleveren. Ik leef makkelijker en beleef en geniet meer van mijn leven. Ik ervaar elke dag aan den lijve de waarde van mijn oefeningen. Ik gun het anderen zeer om ook deze meerwaarde te kunnen ontdekken.



contact@yvonnetraint.nl - jc webdesign
© yvonnetraint.nl